صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۹
کد خبر: 14790
گزارشگر: 2
۱۹۶۴
۰
۰
۱
قرص ماشین ظرفشویی

تفاوت انواع قرص فیری در چیست؟

تفاوت انواع قرص فیری در چیست؟
آشنایی با بهترین مدل قرص فیری برای افرادی که به دنبال قرص ماشین ظرفشویی باکیفیت هستند می‌تواند کمک کننده باشد. انواع قرض ظرفشویی فیری در مدل‌های مختلف و تعداد گوناگون در بازار دیده می‌شود اما سوال اینجاست که کدام یک از آن‌ها بهترین مدل قرص فیری هستند. در اینجا قصد داریم با معرفی انواع قرص‌های ظرفشویی برند فیری با بهترین آن‌ها آشنا شویم؛ با ما همراه باشید.

انواع قرص ماشین ظرفشویی فیری کدامند؟

 

برند فیری جزء برندهایی است که به طور متمرکز بر روی تولید انواع قرص‌های ماشین ظرفشویی کار می‌کند. این برند قرص‌های متعددی را تولید می‌کنند. برای آشنایی با بهترین مدل قرص فیری در ادامه انواع قرص‌های ماشین ظرفشویی فیری را معرفی می‌کنیم :

 

- قرص مدل جار پلاتینیوم

 

این مدل قرص فیری جزء نمونه‌های ابتدایی قرص ماشین ظرفشویی است که این برند تولید کرده است. در ترکیبات قرص ماشین ظرفشویی فیری ۷۲ تایی از نمک استفاده شده است تا به خوبی بتواند ظروف را تمیز کند. قیمت این محصول کمی بالا است در عوض تعداد قرص‌های درون هر جعیه زیاد است و از این لحاظ محصولی کاملا مقرون به صرفه است. فرمولاسیون استفاده شده در قرص جار پلاتینیوم فیری به گونه‌ای است که می‌تواند چربی‌های درون لوله‌های ماشین ظرفشویی را نیز تمیز کند.

 

- قرص جار 2x فیری

 

یکی از بهترین مدل قرص فیری، قرص جار 2x است. در فرمولاسیون این قرص کم و کاستی‌های مدل قبلی قرص فیری تا حد زیادی برطرف شده است. با این حال یکی از معایب این محصول عدم استفاده از خوشبو کننده است که این موضوع باعث می‌شود کمی ظرف‌ها بو بگیرند. برای رفع این مشکل باید به طور جداگانه خوشبوکننده اضافه کرد. قدرت این محصول نیز نسبتا خوب است به طوری که می‌تواند چربی‌هایی که ۲۴ ساعت از آن گذشته است را نیز پاک کند و ظروف شیشه‌ای و کریستال را برق بیندازد. با این حال برند فیری برای افرادی که به دنبال محصولات کامل‌تر هستند مدل‌های دیگری از قرص‌های طرفشویی تولید کرده است که قدرت بیشتری دارند.

 

- قرص پلاتینیوم ALL IN ONE

 

این قرص ماشین ظرفشویی جزء قرص‌های همه کاره است. قدرت پاک کنندگی این قرص بسیار بالاست به طوری که می‌تواند چربی‌های خشک شده را نیز تمیز کند. این قرص برای چربی زدایی از لوله‌ها نیز مفید است و از طرفی هیچ گونه رسوبات این قرص در لوله‌های ماشین ظرفشویی نیز باقی نمی ماند.
یکی از معایب این قرص باقی ماندن لکه بر روی ظروف است. به همین دلیل برخی افراد هنوز آن را جزء بهترین مدل قرص فیری نمی‌دانند. برای جلوگیری از چسبیدن و نفوذ رطوبت به قرص‌ها بهتر است جعبه را در مکان‌هایی دور از رطوبت نگه داری کنید؛ به دلیل اینکه نوع بسته بندی آن چندان بادوام نیست و این یکی از نکات منفی این محصول محسوب می‌شود.

قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم

- قرص پلاتینیوم

 

قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم ۱۱۵ نوعی دیگر از قرص‌های طرفشویی است که قدرت پاک کنندگی خوبی دارد. در ترکیبات این محصول از نمک نیز استفاده شده است تا سختی آب گرفته شود و از طرفی خط و خش بر روی ظروف ایجاد نشود. پس از استفاده از این قرص بوی مواد سفید کننده به مشام‌‌‌ می‌رسد که برای برخی خوشایند نیست. از برتری‌های این قرص ماشین ظرفشویی این است که در دماهای پایین نیز قابل حل شدن است؛ این ویژگی باعث می‌شود برنامه شستشو کوتاه شود.

 

- پلاتینیوم پلاس

 

از دیگر انواع قرص ماشین فیری، قرص پلاتینیوم پلاس است که قدرت تمیزکنندگی بالایی دارد. این قرص در آب سرد نیز به راحتی حل می‌شود و دارای رایحه لیمو برای از بین بردن بوی ظروف است. ظروف کریستال و شیشه‌ای با استفاده از این شوینذده دچار لکه نمی شوند و ماده جلا دهنده موجود در آن می‌تواند به خوبی ظروف را برق بیندازد. از آنجا که قدرت این قرص بسیار بالاست آن را جزء بهترین مدل قرص فیری به شمار‌‌‌ می‌آورند.

Fairy Dishwasher Tablets

بهترین نوع قرص ظرفشویی فیری چیست؟

 

با توجه به ویژگی‌های انواع قرص ظرفشویی فیری و نکات مهم در خرید این محصول می‌توان گفت بهترین مدل قرص فیری برای شستشوی معمولی ظروف، قرص پلاتینیوم ALL IN ONE است که علاوه بر قیمت مناسب، شستشوی نسبتا خوبی نیز دارد. اما برای افرادی که به دنبال قرص‌های قدرتمندتر هستند، پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس گزینه‌های بهتری هستند. چراکه می‌توانند به طور کامل تری فرایند شستشوی ظروف را انجام دهند و از طرفی در دمای پایین آب نیز قابل حل شدن هستند.

برای انتخاب بهترین مدل قرص فیری از بین انواع قرص ظرفشویی فیری باید به برخی نکات توجه کرد. در ادامه به بررسی این نکات‌‌‌ می‌پردازیم:

  • هنگام انتخاب قرص ماشین ظرفشویی به ویژگی‌های هر یک توجه داشته باشید. چراکه برخی از قرص‌ها با نوعی از ظروف سازگاری ندارند و ممکن است تغییراتی را در رنگ ظروف ایجاد کنند.
  • یکی از ویژگی‌های مهم بهترین مدل قرص فیری قابلیت حل شدن در آب سرد است. این ویژگی‌های می‌تواند مراحل شستشو را کوتاه‌تر کند. بنابراین هنگام خرید به این مورد توجه کنید.
  • قرصی را انتخاب می‌کنید به ماشین ظرفشویی آسیب نرساند و بتواند چربی درون لوله‌های دستکاه را نیز تمیز کند. رعایت این نکته می‌تواند سلامت ماشین ظرفشویی را حفظ کند و عمر مفید آن را افزایش دهد.
  • به تعداد قرص‌های درون جعبه توجه کنید. قرص‌های ظرفشویی در تعداد مختلفی بسته بندی‌‌‌ می‌شوند. هر چه تعداد قرص‌های داخل بسته بیشتر باشد، قیمت تمام شده به صرفه‌تر می‌شود. قیمت قرص ماشین ظرفشویی فیری ۹۰ تایی نسبت نمونه‌های دیگر، مناسب‌تر است.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

 

در اینجا با انواع قرص ظرفشویی فیری و بهترین مدل قرص فیری آشنا شدیم. با استفاده از قرص‌های این برند می‌توانید ظروف را همراه با حفظ رنگ و کیفیت شان شستشو دهید. قیمت مناسب این محصول و تعداد زیاد قرص‌های درون جعبه از دیگر امتیازات خرید قرص از این برند است. بنابراین اگر به دنبال یک شوینده مناسب هستید پیشنهاد ما به شما انواع قرص ظرفشویی فیری است.

https://www.asianews.ir/u/aek
اخبار مرتبط
در ادامه مطلب به بررسی جزئیات شامل جنس، ابعاد، تعداد لگن، توکار یا روکار بودن، ضخامت ورق و برندهای تولید کننده سینک خواهیم پرداخت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید